Iskolaellátó.hu

Kérdése van? +36-1-415-2010

Kategóriák
Iskolaellátó.hu

Kérdése van? +36-1-415-2010

  • Kategóriák
    • Újdonságok
    • Akciók
    • KÉSZLETKISÖPRÉS!
    • Ovibolt
    • Alsó tagozat
    • Természettudományok
    • Robotika
    • Fejlesztő eszközök
    • Szenzoros eszközök
    • Iskolai falitérképek, oktatótablók
    • Iskolai bútor és tábla
    • Digitális osztályterem (hardver, szoftver)
    • Művészet és kultúra
    • Sportszerek
    • Pályázatok
    • Kifutó termékek
    • Bee-Bot gyakorlópályák
  • Katalógusok/Árjegyzékek
  • Taneszközblog
  • AJÁNDÉKUTALVÁNY
  • Önkiszolgáló árajánlat készítés
  • Kapcsolat
  • További webáruházak
    • Legamaster webáruház
    • Mindentudás Boltja
    • Üzleti Térképek
    • Stiefel Interactive
  • Viszonteladóknak
LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)
LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)
18 256 250 Ft
  1. Interaktív tornaterem és sportcsarnok
  1. Digitális osztályterem (hardver, szoftver)
  2. Interaktív tornaterem és sportcsarnok

LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)

Cikkszám: 
MF-LU-UNO-EB-L630U
LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)
LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)
LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)
LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)
LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)
LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)
LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)
LÜ Egy projektoros interaktív tornatermi rendszer (6200 Lumen)
18 256 250 Ft

A TANULÁS és JÁTÉK következő szintje!

A Lü intelligens térbeli környezetet hoz létre, amely felismeri és valós időben reagál a játékosok interakcióira és mozgására.
Ez a platform szó szerint bármilyen teret interaktív játszótérré alakít, ahol a gyerekek a videójátékokat a fizikai aktivitással párosítva szórakozhatnak.

Az alábbi terméket ajánljuk még kiegészítőként
Csomagajánlatok
  • Részletek
  • Adatok
  • Vélemények
Részletek

Minden gyermek testi és értelmi fejlődésének fontos
alapja a játék, a mozgás, a futás és a nevetés.
Minél aktívabb egy gyermek, annál kíváncsibb lesz a
világra és szívesebben tanul.
De hogyan lehet rávenni a diákokat, hogy többet
mozogjanak, miközben a videójátékok gyakran
elvonják a figyelmüket?

A Lü bármilyen tornaterembe, sportcsarnokba felszerelhető, és bármilyen teret interaktív játszótérré alakít, ahol a gyerekek a videójátékokat a fizikai aktivitással párosítva szórakozhatnak. 

De még ennél is többre képes!

A Lü óriás interaktív projektorokkal, magával ragadó világítással és erőteljes hangrendszerrel teremti meg a valódi, emlékezetes élményeket.
Az alkalmazások és tevékenységek aktivizálják a gyerekeket,
érdeklődővé és életvidámmá teszik.

A Lü alapelve, hogy az aktív részvételen alapuló játék segíti a tanulást. A játékok teljes mértékben lekötik a gyermekek figyelmét, amely a tanulást és a mozgást új szintre emeli.

A nyilvánvaló pedagógiai felhasználáson túl a rendszer elősegíti a gyerekek egészségének megőrzését, fejleszti a csapatmunkát, javítja az egyéni képességeket és alkalmazkodik az egyes gyermekek igényeihez.

Teremék tulajdonságai:


Interaktív tornatermi játszótér fix felhelyezéssel
A rendszer árába beletartozik a szállítás, felszerelés, beüzemelés és oktatás a rendszer használatáról
A rendszer elemei: 1 db központi PC operációs rendszerrel, 1 db  3D kamera labdabiztos házzal a mozgásérzékeléshez,
1 db széles látószögű kamera, amely a játékteret veszi fel,  LED világítási rendszer mozgó lámpákkal: min 6db  statikus és 2 db mozgó fényforrás),
1 db vezeték nélküli mikrofon, 2 db távirányító, hangrendszer erősítővel min 2x 1200 watt teljesítménnyel
Projektor min 6200 lumen lézerprojektor, 3LCD technológia, WUXGA, Full-HD -
Állítható vetítési méret legalább a következő tartományban: 5m  x 3 m = 15 m2 és 5,8m x 3,3m = 19,14 m2 között. Falra szerelhető vezérlőegység.
Játékkönyv  - felhasznáói kézikönyv (legalább 100 oldalas tevékenységi útmutató legalább 25 oktatási feladatot tartalmazó,
a rendszer testnevelési környezetbe való integrálását támogató gyakorlatokkal)
A rendszer legyen alkalmas a következőkre:
- Integrált képernyőtükrözési lehetőség, külső eszközökről (okostelefonok, laptopok, táblagépek stb.) történő közvetítés
- (Élő) játékok vetítése streaminggel
- Színházi alkalmazás, amely lehetővé teszi egy digitális színpadkép létrehozását, beleértve a fény- és hangeffekteket is
- Hang- és fényeffektusokat tartalmazó eredménytábla-alkalmazás- eredményjelző funkció
-  rendelkezzen min 50 alkalmazással (mozgásos tanulás, játékos programok, eszközök) és ezekhez az alkalmazásokhoz
min 10 000 tartalmi elemmel - (tartalmi elem pl: például földrajzi vagy történelmi tesztkérdések)
- A rendszer adjon lehetősget arra, hogy a felhasználó személyre szabja a játékok tartalmát
(pl. kvízkérdések megváltoztatása, képek megváltoztatása egy rejtvényben stb.)
Lehetőség más felhasználók által létrehozott tartalmak felhasználására.
Az alkalmazások segítségével  a rendszer legyen képes ellátni a következő feladatokat:
  - Oktatási feladatok (nyelv, matematika, földrajz, fizika stb., a tantervi céloknak megfelelően);
  - Sportjátékok - mozgás (labdajátékok, tánc, fitnesz, jóga stb.);
  - Alapvető készségeket tanító játékok: dobás, célzás, gyorsaság, reakciósebesség, szem-kéz koordináció, ügyesség.
A rendszer képes legyen egyszerre akár 30 labda becsapódását is felismerni, hogy egy időben több játékos
is részt vehet a tevékenységekben/játékokban/feladatokban
A rendszer a német Din 18032-3 szabványnak megfelelően ütésálló a labdákkal szemben.
Garacnia a teljes rendszerre és a teljes szoftvercsomag frissítése min 24 hónap

Adatok
Fényerő:
6200 lumen
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • Képes vásárlói tájékoztató
Stiefel Magyarország Kft.
  • 2645 Nagyoroszi, Bajcsy-Zsilinszky u. 30.
  • +36-1-415-2010
  • iskola@stiefel.hu
Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Ne maradjon le a legújabb hírekről!

Iratkozzon fel, hogy mindig értesüljön legújabb akcióinkról, híreinkről, nyereményjátékainkról!

Feliratkozás
olcsobbat.hu
favi.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
paypal
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Újdonságok
  • Akciók
  • KÉSZLETKISÖPRÉS!
  • Ovibolt
  • Alsó tagozat
  • Természettudományok
  • Robotika
  • Fejlesztő eszközök
  • Szenzoros eszközök
  • Iskolai falitérképek, oktatótablók
  • Iskolai bútor és tábla
  • Digitális osztályterem (hardver, szoftver)
  • Művészet és kultúra
  • Sportszerek
  • Pályázatok
  • Kifutó termékek
  • Bee-Bot gyakorlópályák
  • Katalógusok/Árjegyzékek
  • Taneszközblog
  • AJÁNDÉKUTALVÁNY
  • Önkiszolgáló árajánlat készítés
  • Kapcsolat
  • További webáruházak
    További webáruházak
    • Legamaster webáruház
    • Mindentudás Boltja
    • Üzleti Térképek
    • Stiefel Interactive
  • Viszonteladóknak
Nyelv váltás
  • hu
  • en
  • ro
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.