- Újdonságok
- Akciók
- Pályázatok
- Ovibolt
- Fejlesztő eszközök
- Szenzoros eszközök
- Interaktív eszközök
- Védekezés a koronavírus ellen - érintés nélküli hőmérők
- Interaktív iskolai megoldások
- Okospadok
- Digitális tananyagok interaktív táblához és érintőképernyőhöz
- Multimédia labor
- STEM és STEAM
- Nyelvi labor
- ALF tesztkészítő szoftver
- Hangosítás
- Tanterem menedzsment
- Robotika, IKT eszközök (info-kommunikációs technológia)
- Oktató filmek, DVD-k
- Hagyományos vizuáltechnika
- Végkiárusítás! (bemutató eszközök, mintadarabok)
- Robotika
- Természettudományok
- Iskolai térképek, tablók
- Alsó tagozat
- Sportszerek
- Művészet és kultúra
- Iskolai bútor és tábla
- Kifutó termékek
STEM és STEAM
A STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) oktatási struktúra célja, hogy a diákok játszva tanulhassák a reál és természettudományi tárgyakat, hiszen a fizika, a matematika, a kémia és a biológia jellemzően mumusnak számít a kisiskolások körében. Nem feltétlenül a fizika vagy a kémia órába tesszük bele az indítólökést, hanem olyan tantárgyakba, mint a vizuális nevelés, technika és életvitel, ahol fontos szerepet kap a kreativitás fejlesztése, az anyagmanipuláció és a három dimenzióban való gondolkodás. A gyerekeknek mindig élményszerű, ha alkothatnak. Ha ez az élmény kapcsolódik egy másik tantárgyhoz, ahol például egy fizikai törvényszerűséget tanulhat meg, akkor ez a tudás meg fog tapadni. (Lipóczki Ákos, a MOME (Moholy-Nagy Művészeti Egyetem) Tárgyalkotó Tanszékének vezetője. Ld.: Librarius)