- Újdonságok
- Akciós termékek
- Védekezés a koronavírus ellen
- Pályázatok
- Iskolai térképek, tablók
- Interaktív és vizuáltechnikai eszközök
- Sportszerek
- Természettudományok
- Művészeti nevelés
- Alsó tagozat
- Iskolabútorok
- Fejlesztő és SNI eszközök
- Iskolai tábla
- Könyv, film, zenemű
- Irodaszer
- Kifutó termékek
- Iskolai társasjáték
- Interaktív eszközök és robotika
- STEM
- Fejlesztő játékok
- Nyelvtanulás kisgyermekkorban
- Szenzoros szoba
- Bútor
- Kültéri játékok
- Könyvek
STEM és STEAM
A STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) oktatási struktúra célja, hogy a diákok játszva tanulhassák a reál és természettudományi tárgyakat, hiszen a fizika, a matematika, a kémia és a biológia jellemzően mumusnak számít a kisiskolások körében. Nem feltétlenül a fizika vagy a kémia órába tesszük bele az indítólökést, hanem olyan tantárgyakba, mint a vizuális nevelés, technika és életvitel, ahol fontos szerepet kap a kreativitás fejlesztése, az anyagmanipuláció és a három dimenzióban való gondolkodás. A gyerekeknek mindig élményszerű, ha alkothatnak. Ha ez az élmény kapcsolódik egy másik tantárgyhoz, ahol például egy fizikai törvényszerűséget tanulhat meg, akkor ez a tudás meg fog tapadni. (Lipóczki Ákos, a MOME (Moholy-Nagy Művészeti Egyetem) Tárgyalkotó Tanszékének vezetője. Ld.: Librarius)