Iskolaellátó.hu

Kérdése van? +36-1-415-2010

Kategóriák
Iskolaellátó.hu

Kérdése van? +36-1-415-2010

  • Kategóriák
    • Újdonságok
    • Akciók
    • KÉSZLETKISÖPRÉS!
    • Ovibolt
    • Alsó tagozat
    • Természettudományok
    • Robotika
    • Fejlesztő eszközök
    • Szenzoros eszközök
    • Iskolai falitérképek, oktatótablók
    • Iskolai bútor és tábla
    • Digitális osztályterem (hardver, szoftver)
    • Művészet és kultúra
    • Sportszerek
    • Pályázatok
    • Kifutó termékek
    • Bee-Bot gyakorlópályák
  • Katalógusok/Árjegyzékek
  • Taneszközblog
  • AJÁNDÉKUTALVÁNY
  • Önkiszolgáló árajánlat készítés
  • Kapcsolat
  • További webáruházak
    • Legamaster webáruház
    • Mindentudás Boltja
    • Üzleti Térképek
    • Stiefel Interactive
  • Viszonteladóknak
  1. Taneszközblog
  1. Taneszközblog
Vissza
Lü Applikációk

Lü Applikációk

Ismerje meg a Lü interaktív tornatermi rendszer folyamatosan bővülő, automatikusan frissülő alkalmazásválasztékát!

2025.05.20 14:24
Lü alkalmazások desktop Lü alkalmazások mobil

Ismerje meg a Lü folyamatosan bővülő, automatikusan frissülő alkalmazásválasztékát!

Nem rendelkezik még Lü rendszerrel? Kattintson IDE és tudjon meg még többet róla!

Lü Közösség

Csatlakozzon a Lü Közösséghez (Lü Community)

A Lü Közösség egy ingyenesen elérhető, nyílt online platform, ahol pedagógusok és Lü-felhasználók a világ minden tájáról felfedezhetik a közösség által létrehozott, egyedi tartalmakat.

Készítsen saját tananyagot, vagy alakítsa át a meglévő feladatokat, és használja őket közvetlenül a Lü alkalmazásaiban!

Dolgozzon együtt más tanárokkal, hogy tantárgyakat átfogó, komplex tartalmakat építhessen be az óráiba.

Ossza meg saját fejlesztéseit a közösséggel, így más felhasználók is elérhetik és alkalmazhatják azokat saját rendszerükön keresztül.

Hozzon létre egy fiókot!
Lü+

Alakítsa át a testnevelés oktatását a Lü+ segítségével!

Prémium előfizetéssel a Lü rendszer legjavát élvezheti: exkluzív pedagógiai tartalmakhoz, személyre szabott szakmai támogatáshoz, valamint további alkalmazásokhoz és tananyagokhoz férhet hozzá, amelyek még hatékonyabbá teszik a tanulási élményt.

A Lü+ előfizetés egy átfogó megoldást kínál, amely kifejezetten arra lett tervezve, hogy emelje a testnevelés színvonalát, és alkalmazkodjon az Ön intézményének egyedi igényeihez.

Tudjon meg többet!

QUËST

QUEST

Hívja meg tanítványait egy legendás küldetésre, ahol Alex oldalán mitikus lények nyomába eredhetnek! A Quëst alkalmazás a 5–8 éves korosztály számára készült, és játékos formában fejleszti a gyerekek mozgásos képességeit. A tanulók különféle mozdulatokat végezve segítenek Alexnek leküzdeni az akadályokat, és együtt haladnak előre a kaland során.

FIXIT

FIXIT

Bátorítsa tanítványait az egészséges szokások kialakítására és a biztonságos testmozgásra! Az alkalmazás különféle elrendezései lehetőséget kínálnak a diákoknak arra, hogy különböző helyzetekben felismerjenek 7 kockázatos viselkedésformát, és közösen gondolkodjanak azok biztonságosabbá tételén.

TARGET

TARGET

Fejlessze tanítványai dobáspontosságát és -gyorsaságát azzal, hogy azonos színű célpontokra irányítják dobásaikat!
A célpontok mérete és elrendezése szabadon alakítható: használja bemelegítéshez az edzésmódot, vagy rendezzen versenyt időre, pontszámra vagy akár „ki a pálya ura” játékmódban.

BEEP

BEEP

A Beep kiváló eszköz arra, hogy felmérjük a tanulók állóképességét és szív- és légzőrendszerük terhelhetőségét (VO₂ max). A tanulók játékos formában, Rob robottal együtt fedezhetik fel a világűrt, miközben a sípszó üteméhez igazítva saját tempójukat fejlesztik állóképességüket.

CHRÖNO

CHRÖNO

Chröno – az időmérő, amire minden helyzetben számíthat! Ezzel az egyszerűen használható alkalmazással könnyedén mérheti az időt különféle tevékenységekhez: használható stopperként (akár több futóidő egyidejű követésére is), visszaszámlálóként, vagy a Tabata edzésekhez is, ahol a rövid, intenzív szakaszok és a pihenőidők váltakoznak.

WÄK

WAK

Ezek a túlpörgött nyuszik kiválóan alkalmasak arra, hogy próbára tegyék a tanulók gyorsaságát és pontosságát. Indítsa el a játékot, és gyakoroltassa a színeket, állatokat, műveleteket vagy törteket – vagy hozzon létre saját tartalmakat az online Közösség segítségével.
Vigyázz, kész, rajt!

ROÜTINE

ROÜTINE

A Roütine segítségével könnyedén létrehozhat egyedi, látványos tanítási és tanulási folyamatokat a Lü Közösségben. Lépésről lépésre vezetheti tanítványait, miközben változatos készségeket fejlesztenek látványos vizuális elemek és hanghatások kíséretében. A Roütine személyes asszisztensként támogatja Önt az órák időzített feladatainak megtervezésében és lebonyolításában.

MINEWÖRD

MINEWÖRD

Fedezze fel a Minewörd izgalmas, játékos világát, ahol a tanulók szórakoztató módon gyakorolhatják a helyesírást!
A diákok egy bányászós játékon keresztül tanulják meg a szavakat, Ön pedig könnyedén létrehozhat saját szólistákat a Lü Közösségben, így a feladatokat teljes mértékben az adott tananyaghoz igazíthatja.

DOJÖ

DOJÖ

A Dojö egy olyan alkalmazás, amely előre elkészített gyakorlókártyák segítségével támogatja a tanulók bemelegítését és mozgásos fejlesztését.
A diákok önállóan, tanári irányítás nélkül is elvégezhetik a gyakorlatokat, így ideális eszköz a testnevelésórák változatosabbá tételéhez vagy egyéni fejlesztéshez.

BRÄCKET

BRÄCKET

A Bräcket egy könnyen használható alkalmazás, amellyel izgalmas kieséses versenyeket szervezhet az iskolai foglalkozásokhoz – akár egyszeres, akár dupla kieséses formában. A játék azonnal elindítható az előre elkészített karakterekkel, de lehetőség van saját, személyre szabott bajnokságok létrehozására is a Lü Közösség segítségével. Ideális eszköz a mozgásos tevékenységek színesítésére és a diákok motiválására – kezdődhet a verseny!

JSB : Mïni

JSB : Mïni

Hangosítsa fel a zenét, és készüljön a mozgásra a Just Shapes & Beats: Mïni játékkal!
Ez a lendületes, zenére épülő alkalmazás formákkal, ritmusokkal és sok mókával hozza lendületbe a tanulókat – garantáltan megmozgatja az egész osztályt. Tökéletes választás a mozgásos játékok színesítésére, ahol a közös élményé a főszerep.
Készen áll? Indulhat a buli!

SCÖREBOARD

SCÖREBOARD

Válassza ki az órához leginkább megfelelő eredményjelzőt, és tegye még élvezetesebbé a mozgásos tevékenységeket!
Az egyes sportágakhoz külön-külön is beállíthatók a technikai paraméterek, így az alkalmazás könnyedén igazítható az adott óra céljaihoz és az iskola elvárásaihoz.

VÖTE

VÖTE

Mérje fel gyorsan és játékosan tanítványai véleményét a Vöte alkalmazással! Pillanatok alatt létrehozhat saját kérdőívet a Lü Közösség platformján, vagy választhat az előre elkészített kérdések közül is. A szavazás vidám, interaktív környezetben zajlik – tökéletes eszköz a tanulók bevonására és a vélemények megismerésére.

REPLÄY

REPLÄY

Használja ki a képrögzítés lehetőségeit a Repläy segítségével! Az alkalmazással a tanulók élőben visszanézhetik mozgásukat, vagy rögzíthetik teljesítményüket, hogy később elemezhessék és fejlődhessenek belőle.
Kiváló eszköz a testnevelésórák hatékonyságának növelésére, hiszen a visszajátszás segíti az önértékelést és a mozgásos készségek fejlesztését.

SPÖRTS

SPÖRTS

A Spörts egy sokoldalú alkalmazás, amely lehetőséget ad a különböző labdajátékok – például kosárlabda, labdarúgás, amerikai futball, kézilabda és röplabda – alapvető készségeinek gyakorlására.
A tanulók fejleszthetik dobó- és passztechnikájukat, valamint elsajátíthatják az adott sportághoz kapcsolódó alapvető taktikai elemeket is.
Ideális eszköz a testnevelésórák színesítéséhez, miközben támogatja a mozgáskoordináció és a csapatmunka fejlődését.

WÄLL

WÄLL

Mozduljanak a diákok, emelkedjen a pulzus – és jöhetnek a falak, amiket le kell dönteni!
Ez az alkalmazás lendületet visz az órába, és játékos formában ösztönzi a tanulókat a mozgásra és az aktivitásra.

NEWTON

NEWTON

A Newton kétségtelenül az egyik legkiemelkedőbb alkalmazás. Nemcsak az elsők között készült el, de máig az egyik legnépszerűbb is.
Nem véletlen – ki ne szeretné játékos formában megméretni magát fejszámolásban egy barátságos verseny keretében? Ez az alkalmazás hatékonyan támogatja a logikus gondolkodás és a számolási készségek fejlesztését.

SHÄPES

SHÄPES

A Shäpes egy mozgásos oktatójáték, amely segít a tanulóknak a térbeli testek és azok hálóinak megismerésében és gyakorlásában.A diákok csapatokban játszanak: pontot szereznek, ha a megfelelő testet az ellenfél kapujába juttatják, miközben megpróbálják megvédeni a saját kapujukat.
Ez az alkalmazás egyszerre fejleszti a geometriai ismereteket, a logikus gondolkodást, a mozgáskoordinációt és az együttműködést – mindezt egy lendületes, versenyszerű környezetben.

GRÖÖVE

GRÖÖVE

A Grööve egy mozgásos-táncos alkalmazás, amely segít a tanulóknak lépésről lépésre elsajátítani különböző koreográfiákat.
A különböző nehézségi szinteknek köszönhetően minden korosztály számára kínál kihívást, a csoportok előrehaladása pedig elmenthető, így a tanulási folyamat könnyen követhető és folytatható. Ideális eszköz a mozgás, ritmusérzék és önkifejezés fejlesztésére.

BRÜSH

BRÜSH

A Brüsh alkalmazás játékos formában tanítja meg a tanulóknak a helyes szájápolás alapjait. A feladatuk, hogy megakadályozzák a túl sok édesség fogyasztását, eltávolítsák a baktériumokat és a lepedéket – és természetesen ne feledkezzenek meg a fogselyem használatáról sem! Kiváló eszköz az egészséges életmódra neveléshez alsó tagozatosok számára.

STÖRIA

STÖRIA

A Störia alkalmazással játékos formában fejlesztheti tanítványai időrendi gondolkodását. A feladatuk, hogy képek, leírások és dátumok párosításával eseményeket helyezzenek a megfelelő sorrendbe.
Ideális eszköz a történelmi, természettudományos vagy akár hétköznapi folyamatok gyakorlására is. Indíthatja a gépeket – kezdődhet a tanulás!

WÖRLDS

WÖRLDS

A Wörlds segítségével könnyedén átalakíthatja tornatermét bármilyen fantáziavilággá. Legyen szó űrutazásról, dzsungelkalandról vagy más tematikáról, az alkalmazás segít egyedi és motiváló környezetet teremteni a mozgáshoz és tanuláshoz.

TACTÏK

TACTÏK

A Tactïk alkalmazással egyszerűen készíthet és menthet taktikai ábrákat, majd prezentációs módban bemutathatja azokat tanítványainak. Használja a tornaterem megszervezéséhez, játékszituációk szemléltetésére vagy stratégiák megbeszélésére – kreatív és hatékony segítség az óratervezésben és az oktatásban.

MÖÖD

MÖÖD

A Mööd alkalmazással gyorsan felmérheti, hogyan érzik magukat tanítványai, miközben segíti őket az érzelmi tudatosság fejlesztésében. Egyszerű, de hatékony eszköz a biztonságos, támogató tanulási környezet kialakításához.

PIXËL

PIXËL

A PIXËL segítségével a tanulók labdadobással kelthetik életre saját alkotásaikat. Választhatnak szabad játékot vagy színezhetnek számok alapján. Ideális eszköz a kreativitás, a szem-kéz koordináció és a finommotorika fejlesztésére játékos formában.

LÜVIA

LÜVIA

A Lüvia egy interaktív vetélkedő, amelyben a diákok egyénileg vagy csapatban mérhetik össze tudásukat. Ideális eszköz az ismeretek játékos gyakorlására, motiváló és közösségépítő tanórákhoz.

TEÄMS

TEÄMS

A Teäms alkalmazással néhány másodperc alatt véletlenszerűen oszthatja be tanítványait legfeljebb 6 csapatba. Csak adja meg a játékosok számát és a kívánt csapatszámot – a rendszer elvégzi a többit. Gyors, igazságos és praktikus megoldás csoportmunkához, testneveléshez vagy bármilyen tanórai tevékenységhez.

VÏKA

VÏKA

A Vïka világában a diákoknak hajóval kell bejárniuk a királyság városait, hogy megvédjék azokat a tengeri szörnytől, a Krakentől. Izgalmas, mozgásra ösztönző játék, amely fejleszti a reakcióidőt, a csapatmunkát és a figyelmet – mindezt egy lebilincselő történetbe ágyazva.

LËAF

LËAF

A Lëaf játékban a tanulók együttműködve segítenek egy kis hajtásnak fává növekedni. Ehhez a fotoszintézishez szükséges elemeket kell összegyűjteniük.
A játék végére a saját fájuk csatlakozik az osztály erdejéhez – így tanulják meg a természet működését játékos, közös élményen keresztül.

SPHYNX

SPHYNX

A Sphynx játékban a tanulók az ókori Egyiptomba kalandoznak, ahol a fáraó elveszett kincseit kell megtalálniuk. A cél eléréséhez meg kell tanulniuk eligazodni a derékszögű koordináta-rendszerben.
Szórakoztató módon fejleszti a térbeli tájékozódást és a logikus gondolkodást.

PHŸS

PHŸS

A Phÿs alkalmazásban a tanulók Mozzart egérnek segítenek eljutni a sajthoz, mégpedig különböző fizikai feladványok megoldásával. Kiváló eszköz az alapvető fizikai törvényszerűségek játékos felfedezésére és a problémamegoldó készség fejlesztésére.

GRÜB

GRÜB

A Grüb játékban a tanulók kiegyensúlyozott étkezéshez szükséges hozzávalókat gyűjtenek, miközben el kell kerülniük az akadályokat – például a szemeteseket, amelyek lassítani próbálják őket.
Szórakoztató módon tanít az egészséges táplálkozás alapjaira és a tudatos választás fontosságára.

TWÏNS

TWÏNS

A Twïns egy pörgős játék, amely nemcsak a reakcióidőt fejleszti, hanem támogatja a formafelismerést, a mozgáskoordinációt, sőt akár az idegen nyelvek tanulását is. Ideális választás a figyelem, a mozgás és a kognitív készségek játékos fejlesztésére.

GAÏA

GAÏA

A Gaïa egy 12 perces vezetett relaxáció, amely Jacobson progresszív izomlazító gyakorlataira épül. Segít a feszültségek oldásában, a stressz csökkentésében és a nyugodt tanórai légkör visszaállításában. Ideális eszköz a megnyugváshoz például mozgásos tevékenységek után vagy egy tanórát lezárva.

DANZA

DANZA

A Danza játékos mozgásra hív: kar- és lábmozdulatok, ugrások, fordulatok, lépések jobbra és balra – mindezt zenére!
Ideális választás a napi mozgás beépítésére, az állóképesség fejlesztésére és a felesleges energia levezetésére – játékos, zenés formában.

PILA

PILA

A Pila alkalmazás célja, hogy a gyerekek csapatban dolgozva fejlesszék logikus gondolkodásukat, gyors reakcióikat és pszichomotoros képességeiket. A feladatok a térbeli tájékozódásra és a formafelismerésre épülnek, így játékosan támogatják a kognitív és mozgásos készségek fejlődését.

SCALA

SCALA

A Scala egy dinamikus csapatjáték, amely során a tanulók mozgó platformokra ugrálva próbálnak minél magasabbra jutni anélkül, hogy leesnének. A játék fejleszti a gyorsaságot, pontosságot és az együttműködést.

GERM

GERM

A Germ egy lendületes játék, amelyben a tanulóknak gyors reakcióval kell megvédeniük magukat a „vírustámadásoktól”. A játék során stratégiai gondolkodásra és jó időzítésre van szükség – különösen a speciális támadások használatakor. Kiválóan fejleszti a koncentrációt és a figyelem összpontosítását mozgásos környezetben.

GALACTIC

GALACTIC

A Galactic játékban a tanulóknak minél tovább kell elkerülniük az aszteroidákat, miközben pontokat gyűjtenek. A színes aszteroidák bónuszpontokat érnek, és fokozatosan növelik a kihívás szintjét.
Remek lehetőség a reakcióidő, figyelem és kitartás fejlesztésére egy izgalmas, mozgásos környezetben.

RELÉ

RELÉ

A Relé egy lendületes váltóverseny, amelyben a tanulók futnak bójától bójáig, labdát dobnak a kijelzőre, majd visszatérnek, hogy átadják a stafétát a következő játékosnak. A játék játszható versengő módban – ahol a leggyorsabb csapat győz –, vagy együttműködésen alapuló módban, ahol minden csapat közösen gyűjti a pontokat. Kiváló választás a mozgás, csapatszellem és állóképesség fejlesztéséhez.

JAM

JAM

A Jam lehetőséget ad arra, hogy a tanulók játékos formában ismerkedjenek meg a zene világával. Négy különböző hangkörnyezet közül választhatnak: alkothatnak saját dallamokat, vagy lépésről lépésre egyre összetettebb zenei feladatokat oldhatnak meg. Kiváló eszköz a ritmusérzék, a hallás és a figyelem fejlesztésére, akár egyéni, akár csoportos munka során.

SWËT

SWËT

A SWËT egy mozgásos alkalmazás, amely segíti a tanulókat a felsőtest erősítésében és a dobástechnika fejlesztésében. Minden tanuló egy oszlop előtt áll, körülbelül 2 méterre a faltól, és célja, hogy a labdát minél magasabbra dobja a pontszerzéshez.
Az alkalmazás nehezebb labdákkal is használható, így ideális lehet erőnléti gyakorlatokhoz, bemelegítéshez vagy akár játékos versenyekhez is. Hasznos eszköz, ha szeretnék a testnevelésórákba mozgásos kihívásokat beépíteni.

PUZZ

PUZZ

A Puzz egy egyszerű, mégis motiváló alkalmazás, amelyben a tanulóknak együtt kell működniük, hogy a képcsempéket elforgatva helyreállítsák a teljes képet.
Kiválóan fejleszti a vizuális megfigyelőképességet, a térbeli tájékozódást és az együttműködési készséget – mindezt játékos formában, akár kisebb korosztály számára is.

CONSTELLO

CONSTELLO

A Constello alkalmazás célja, hogy a tanulók játékos formában gyakorolják a derékszögű koordinátarendszer használatát. A feladat: a csillagokat a megfelelő helyre kell elhelyezni a síkon. Ideális eszköz a térbeli gondolkodás és a matematikai kompetenciák fejlesztéséhez – látványos, motiváló környezetben.

ROAR

ROAR

A Roar egy lendületes csapatjáték, ahol a cél az ellenfél kapujába juttatni a labdát. A játékosok nem futhatnak a labdával, csak passzolhatnak, így a csapatmunka és a stratégiai gondolkodás kerül előtérbe. Minden gól után egy különleges mini-játék következik, amely extra pontszerzési lehetőséget kínál, majd folytatódik az alapjáték.

ZOO

ZOO

A Zoo játékban a gyermekek labdát dobnak a falra, amelyen minden találatra egy kisállat jelenik meg. Ha gyorsan újra eltalálják ugyanazt a célpontot, az állat növekedni kezd.
Egyszerű és élvezetes módja a szem-kéz koordináció, a figyelem és a célzás gyakorlásának már óvodás kortól.

LÜMI

LÜMI

A Lümi alkalmazással egyszerűen teremthet különleges hangulatot tanórai bemutatókhoz, iskolai rendezvényekhez vagy bulikhoz. Állítsa be a világítást tetszés szerint – akár „Disco” módra –, és kezdődhet is a program!

×
Vissza
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • Képes vásárlói tájékoztató
Stiefel Magyarország Kft.
  • 2645 Nagyoroszi, Bajcsy-Zsilinszky u. 30.
  • +36-1-415-2010
  • iskola@stiefel.hu
Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Ne maradjon le a legújabb hírekről!

Iratkozzon fel, hogy mindig értesüljön legújabb akcióinkról, híreinkről, nyereményjátékainkról!

Feliratkozás
olcsobbat.hu
favi.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
paypal
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Újdonságok
  • Akciók
  • KÉSZLETKISÖPRÉS!
  • Ovibolt
  • Alsó tagozat
  • Természettudományok
  • Robotika
  • Fejlesztő eszközök
  • Szenzoros eszközök
  • Iskolai falitérképek, oktatótablók
  • Iskolai bútor és tábla
  • Digitális osztályterem (hardver, szoftver)
  • Művészet és kultúra
  • Sportszerek
  • Pályázatok
  • Kifutó termékek
  • Bee-Bot gyakorlópályák
  • Katalógusok/Árjegyzékek
  • Taneszközblog
  • AJÁNDÉKUTALVÁNY
  • Önkiszolgáló árajánlat készítés
  • Kapcsolat
  • További webáruházak
    További webáruházak
    • Legamaster webáruház
    • Mindentudás Boltja
    • Üzleti Térképek
    • Stiefel Interactive
  • Viszonteladóknak
Nyelv váltás
  • hu
  • en
  • ro
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.