
Lü Applikációk
Ismerje meg a Lü interaktív tornatermi rendszer folyamatosan bővülő, automatikusan frissülő alkalmazásválasztékát!


Ismerje meg a Lü folyamatosan bővülő, automatikusan frissülő alkalmazásválasztékát!
Nem rendelkezik még Lü rendszerrel? Kattintson IDE és tudjon meg még többet róla!

Csatlakozzon a Lü Közösséghez (Lü Community)
A Lü Közösség egy ingyenesen elérhető, nyílt online platform, ahol pedagógusok és Lü-felhasználók a világ minden tájáról felfedezhetik a közösség által létrehozott, egyedi tartalmakat.
Készítsen saját tananyagot, vagy alakítsa át a meglévő feladatokat, és használja őket közvetlenül a Lü alkalmazásaiban!
Dolgozzon együtt más tanárokkal, hogy tantárgyakat átfogó, komplex tartalmakat építhessen be az óráiba.
Ossza meg saját fejlesztéseit a közösséggel, így más felhasználók is elérhetik és alkalmazhatják azokat saját rendszerükön keresztül.
Hozzon létre egy fiókot!
Alakítsa át a testnevelés oktatását a Lü+ segítségével!
Prémium előfizetéssel a Lü rendszer legjavát élvezheti: exkluzív pedagógiai tartalmakhoz, személyre szabott szakmai támogatáshoz, valamint további alkalmazásokhoz és tananyagokhoz férhet hozzá, amelyek még hatékonyabbá teszik a tanulási élményt.
A Lü+ előfizetés egy átfogó megoldást kínál, amely kifejezetten arra lett tervezve, hogy emelje a testnevelés színvonalát, és alkalmazkodjon az Ön intézményének egyedi igényeihez.
Tudjon meg többet!QUËST

Hívja meg tanítványait egy legendás küldetésre, ahol Alex oldalán mitikus lények nyomába eredhetnek! A Quëst alkalmazás a 5–8 éves korosztály számára készült, és játékos formában fejleszti a gyerekek mozgásos képességeit. A tanulók különféle mozdulatokat végezve segítenek Alexnek leküzdeni az akadályokat, és együtt haladnak előre a kaland során.
FIXIT

Bátorítsa tanítványait az egészséges szokások kialakítására és a biztonságos testmozgásra! Az alkalmazás különféle elrendezései lehetőséget kínálnak a diákoknak arra, hogy különböző helyzetekben felismerjenek 7 kockázatos viselkedésformát, és közösen gondolkodjanak azok biztonságosabbá tételén.
TARGET

Fejlessze tanítványai dobáspontosságát és -gyorsaságát azzal, hogy azonos színű célpontokra irányítják dobásaikat!
A célpontok mérete és elrendezése szabadon alakítható: használja bemelegítéshez az edzésmódot, vagy rendezzen versenyt időre, pontszámra vagy akár „ki a pálya ura” játékmódban.
BEEP

A Beep kiváló eszköz arra, hogy felmérjük a tanulók állóképességét és szív- és légzőrendszerük terhelhetőségét (VO₂ max). A tanulók játékos formában, Rob robottal együtt fedezhetik fel a világűrt, miközben a sípszó üteméhez igazítva saját tempójukat fejlesztik állóképességüket.
CHRÖNO

Chröno – az időmérő, amire minden helyzetben számíthat! Ezzel az egyszerűen használható alkalmazással könnyedén mérheti az időt különféle tevékenységekhez: használható stopperként (akár több futóidő egyidejű követésére is), visszaszámlálóként, vagy a Tabata edzésekhez is, ahol a rövid, intenzív szakaszok és a pihenőidők váltakoznak.
WÄK

Ezek a túlpörgött nyuszik kiválóan alkalmasak arra, hogy próbára tegyék a tanulók gyorsaságát és pontosságát. Indítsa el a játékot, és gyakoroltassa a színeket, állatokat, műveleteket vagy törteket – vagy hozzon létre saját tartalmakat az online Közösség segítségével.
Vigyázz, kész, rajt!
ROÜTINE

A Roütine segítségével könnyedén létrehozhat egyedi, látványos tanítási és tanulási folyamatokat a Lü Közösségben. Lépésről lépésre vezetheti tanítványait, miközben változatos készségeket fejlesztenek látványos vizuális elemek és hanghatások kíséretében. A Roütine személyes asszisztensként támogatja Önt az órák időzített feladatainak megtervezésében és lebonyolításában.
MINEWÖRD

Fedezze fel a Minewörd izgalmas, játékos világát, ahol a tanulók szórakoztató módon gyakorolhatják a helyesírást!
A diákok egy bányászós játékon keresztül tanulják meg a szavakat, Ön pedig könnyedén létrehozhat saját szólistákat a Lü Közösségben, így a feladatokat teljes mértékben az adott tananyaghoz igazíthatja.
DOJÖ

A Dojö egy olyan alkalmazás, amely előre elkészített gyakorlókártyák segítségével támogatja a tanulók bemelegítését és mozgásos fejlesztését.
A diákok önállóan, tanári irányítás nélkül is elvégezhetik a gyakorlatokat, így ideális eszköz a testnevelésórák változatosabbá tételéhez vagy egyéni fejlesztéshez.
BRÄCKET

A Bräcket egy könnyen használható alkalmazás, amellyel izgalmas kieséses versenyeket szervezhet az iskolai foglalkozásokhoz – akár egyszeres, akár dupla kieséses formában. A játék azonnal elindítható az előre elkészített karakterekkel, de lehetőség van saját, személyre szabott bajnokságok létrehozására is a Lü Közösség segítségével. Ideális eszköz a mozgásos tevékenységek színesítésére és a diákok motiválására – kezdődhet a verseny!
JSB : Mïni

Hangosítsa fel a zenét, és készüljön a mozgásra a Just Shapes & Beats: Mïni játékkal!
Ez a lendületes, zenére épülő alkalmazás formákkal, ritmusokkal és sok mókával hozza lendületbe a tanulókat – garantáltan megmozgatja az egész osztályt. Tökéletes választás a mozgásos játékok színesítésére, ahol a közös élményé a főszerep.
Készen áll? Indulhat a buli!
SCÖREBOARD

Válassza ki az órához leginkább megfelelő eredményjelzőt, és tegye még élvezetesebbé a mozgásos tevékenységeket!
Az egyes sportágakhoz külön-külön is beállíthatók a technikai paraméterek, így az alkalmazás könnyedén igazítható az adott óra céljaihoz és az iskola elvárásaihoz.
VÖTE

Mérje fel gyorsan és játékosan tanítványai véleményét a Vöte alkalmazással! Pillanatok alatt létrehozhat saját kérdőívet a Lü Közösség platformján, vagy választhat az előre elkészített kérdések közül is. A szavazás vidám, interaktív környezetben zajlik – tökéletes eszköz a tanulók bevonására és a vélemények megismerésére.
REPLÄY

Használja ki a képrögzítés lehetőségeit a Repläy segítségével! Az alkalmazással a tanulók élőben visszanézhetik mozgásukat, vagy rögzíthetik teljesítményüket, hogy később elemezhessék és fejlődhessenek belőle.
Kiváló eszköz a testnevelésórák hatékonyságának növelésére, hiszen a visszajátszás segíti az önértékelést és a mozgásos készségek fejlesztését.
SPÖRTS

A Spörts egy sokoldalú alkalmazás, amely lehetőséget ad a különböző labdajátékok – például kosárlabda, labdarúgás, amerikai futball, kézilabda és röplabda – alapvető készségeinek gyakorlására.
A tanulók fejleszthetik dobó- és passztechnikájukat, valamint elsajátíthatják az adott sportághoz kapcsolódó alapvető taktikai elemeket is.
Ideális eszköz a testnevelésórák színesítéséhez, miközben támogatja a mozgáskoordináció és a csapatmunka fejlődését.
WÄLL

Mozduljanak a diákok, emelkedjen a pulzus – és jöhetnek a falak, amiket le kell dönteni!
Ez az alkalmazás lendületet visz az órába, és játékos formában ösztönzi a tanulókat a mozgásra és az aktivitásra.
NEWTON

A Newton kétségtelenül az egyik legkiemelkedőbb alkalmazás. Nemcsak az elsők között készült el, de máig az egyik legnépszerűbb is.
Nem véletlen – ki ne szeretné játékos formában megméretni magát fejszámolásban egy barátságos verseny keretében? Ez az alkalmazás hatékonyan támogatja a logikus gondolkodás és a számolási készségek fejlesztését.
SHÄPES

A Shäpes egy mozgásos oktatójáték, amely segít a tanulóknak a térbeli testek és azok hálóinak megismerésében és gyakorlásában.A diákok csapatokban játszanak: pontot szereznek, ha a megfelelő testet az ellenfél kapujába juttatják, miközben megpróbálják megvédeni a saját kapujukat.
Ez az alkalmazás egyszerre fejleszti a geometriai ismereteket, a logikus gondolkodást, a mozgáskoordinációt és az együttműködést – mindezt egy lendületes, versenyszerű környezetben.
GRÖÖVE

A Grööve egy mozgásos-táncos alkalmazás, amely segít a tanulóknak lépésről lépésre elsajátítani különböző koreográfiákat.
A különböző nehézségi szinteknek köszönhetően minden korosztály számára kínál kihívást, a csoportok előrehaladása pedig elmenthető, így a tanulási folyamat könnyen követhető és folytatható. Ideális eszköz a mozgás, ritmusérzék és önkifejezés fejlesztésére.
BRÜSH

A Brüsh alkalmazás játékos formában tanítja meg a tanulóknak a helyes szájápolás alapjait. A feladatuk, hogy megakadályozzák a túl sok édesség fogyasztását, eltávolítsák a baktériumokat és a lepedéket – és természetesen ne feledkezzenek meg a fogselyem használatáról sem! Kiváló eszköz az egészséges életmódra neveléshez alsó tagozatosok számára.
STÖRIA

A Störia alkalmazással játékos formában fejlesztheti tanítványai időrendi gondolkodását. A feladatuk, hogy képek, leírások és dátumok párosításával eseményeket helyezzenek a megfelelő sorrendbe.
Ideális eszköz a történelmi, természettudományos vagy akár hétköznapi folyamatok gyakorlására is. Indíthatja a gépeket – kezdődhet a tanulás!
WÖRLDS

A Wörlds segítségével könnyedén átalakíthatja tornatermét bármilyen fantáziavilággá. Legyen szó űrutazásról, dzsungelkalandról vagy más tematikáról, az alkalmazás segít egyedi és motiváló környezetet teremteni a mozgáshoz és tanuláshoz.
TACTÏK

A Tactïk alkalmazással egyszerűen készíthet és menthet taktikai ábrákat, majd prezentációs módban bemutathatja azokat tanítványainak. Használja a tornaterem megszervezéséhez, játékszituációk szemléltetésére vagy stratégiák megbeszélésére – kreatív és hatékony segítség az óratervezésben és az oktatásban.
MÖÖD

A Mööd alkalmazással gyorsan felmérheti, hogyan érzik magukat tanítványai, miközben segíti őket az érzelmi tudatosság fejlesztésében. Egyszerű, de hatékony eszköz a biztonságos, támogató tanulási környezet kialakításához.
PIXËL

A PIXËL segítségével a tanulók labdadobással kelthetik életre saját alkotásaikat. Választhatnak szabad játékot vagy színezhetnek számok alapján. Ideális eszköz a kreativitás, a szem-kéz koordináció és a finommotorika fejlesztésére játékos formában.
LÜVIA

A Lüvia egy interaktív vetélkedő, amelyben a diákok egyénileg vagy csapatban mérhetik össze tudásukat. Ideális eszköz az ismeretek játékos gyakorlására, motiváló és közösségépítő tanórákhoz.
TEÄMS

A Teäms alkalmazással néhány másodperc alatt véletlenszerűen oszthatja be tanítványait legfeljebb 6 csapatba. Csak adja meg a játékosok számát és a kívánt csapatszámot – a rendszer elvégzi a többit. Gyors, igazságos és praktikus megoldás csoportmunkához, testneveléshez vagy bármilyen tanórai tevékenységhez.
VÏKA

A Vïka világában a diákoknak hajóval kell bejárniuk a királyság városait, hogy megvédjék azokat a tengeri szörnytől, a Krakentől. Izgalmas, mozgásra ösztönző játék, amely fejleszti a reakcióidőt, a csapatmunkát és a figyelmet – mindezt egy lebilincselő történetbe ágyazva.
LËAF

A Lëaf játékban a tanulók együttműködve segítenek egy kis hajtásnak fává növekedni. Ehhez a fotoszintézishez szükséges elemeket kell összegyűjteniük.
A játék végére a saját fájuk csatlakozik az osztály erdejéhez – így tanulják meg a természet működését játékos, közös élményen keresztül.
SPHYNX

A Sphynx játékban a tanulók az ókori Egyiptomba kalandoznak, ahol a fáraó elveszett kincseit kell megtalálniuk. A cél eléréséhez meg kell tanulniuk eligazodni a derékszögű koordináta-rendszerben.
Szórakoztató módon fejleszti a térbeli tájékozódást és a logikus gondolkodást.
PHŸS

A Phÿs alkalmazásban a tanulók Mozzart egérnek segítenek eljutni a sajthoz, mégpedig különböző fizikai feladványok megoldásával. Kiváló eszköz az alapvető fizikai törvényszerűségek játékos felfedezésére és a problémamegoldó készség fejlesztésére.
GRÜB

A Grüb játékban a tanulók kiegyensúlyozott étkezéshez szükséges hozzávalókat gyűjtenek, miközben el kell kerülniük az akadályokat – például a szemeteseket, amelyek lassítani próbálják őket.
Szórakoztató módon tanít az egészséges táplálkozás alapjaira és a tudatos választás fontosságára.
TWÏNS

A Twïns egy pörgős játék, amely nemcsak a reakcióidőt fejleszti, hanem támogatja a formafelismerést, a mozgáskoordinációt, sőt akár az idegen nyelvek tanulását is. Ideális választás a figyelem, a mozgás és a kognitív készségek játékos fejlesztésére.
GAÏA

A Gaïa egy 12 perces vezetett relaxáció, amely Jacobson progresszív izomlazító gyakorlataira épül. Segít a feszültségek oldásában, a stressz csökkentésében és a nyugodt tanórai légkör visszaállításában. Ideális eszköz a megnyugváshoz például mozgásos tevékenységek után vagy egy tanórát lezárva.
DANZA

A Danza játékos mozgásra hív: kar- és lábmozdulatok, ugrások, fordulatok, lépések jobbra és balra – mindezt zenére!
Ideális választás a napi mozgás beépítésére, az állóképesség fejlesztésére és a felesleges energia levezetésére – játékos, zenés formában.
PILA

A Pila alkalmazás célja, hogy a gyerekek csapatban dolgozva fejlesszék logikus gondolkodásukat, gyors reakcióikat és pszichomotoros képességeiket. A feladatok a térbeli tájékozódásra és a formafelismerésre épülnek, így játékosan támogatják a kognitív és mozgásos készségek fejlődését.
SCALA

A Scala egy dinamikus csapatjáték, amely során a tanulók mozgó platformokra ugrálva próbálnak minél magasabbra jutni anélkül, hogy leesnének. A játék fejleszti a gyorsaságot, pontosságot és az együttműködést.
GERM

A Germ egy lendületes játék, amelyben a tanulóknak gyors reakcióval kell megvédeniük magukat a „vírustámadásoktól”. A játék során stratégiai gondolkodásra és jó időzítésre van szükség – különösen a speciális támadások használatakor. Kiválóan fejleszti a koncentrációt és a figyelem összpontosítását mozgásos környezetben.
GALACTIC

A Galactic játékban a tanulóknak minél tovább kell elkerülniük az aszteroidákat, miközben pontokat gyűjtenek. A színes aszteroidák bónuszpontokat érnek, és fokozatosan növelik a kihívás szintjét.
Remek lehetőség a reakcióidő, figyelem és kitartás fejlesztésére egy izgalmas, mozgásos környezetben.
RELÉ

A Relé egy lendületes váltóverseny, amelyben a tanulók futnak bójától bójáig, labdát dobnak a kijelzőre, majd visszatérnek, hogy átadják a stafétát a következő játékosnak. A játék játszható versengő módban – ahol a leggyorsabb csapat győz –, vagy együttműködésen alapuló módban, ahol minden csapat közösen gyűjti a pontokat. Kiváló választás a mozgás, csapatszellem és állóképesség fejlesztéséhez.
JAM

A Jam lehetőséget ad arra, hogy a tanulók játékos formában ismerkedjenek meg a zene világával. Négy különböző hangkörnyezet közül választhatnak: alkothatnak saját dallamokat, vagy lépésről lépésre egyre összetettebb zenei feladatokat oldhatnak meg. Kiváló eszköz a ritmusérzék, a hallás és a figyelem fejlesztésére, akár egyéni, akár csoportos munka során.
SWËT

A SWËT egy mozgásos alkalmazás, amely segíti a tanulókat a felsőtest erősítésében és a dobástechnika fejlesztésében. Minden tanuló egy oszlop előtt áll, körülbelül 2 méterre a faltól, és célja, hogy a labdát minél magasabbra dobja a pontszerzéshez.
Az alkalmazás nehezebb labdákkal is használható, így ideális lehet erőnléti gyakorlatokhoz, bemelegítéshez vagy akár játékos versenyekhez is. Hasznos eszköz, ha szeretnék a testnevelésórákba mozgásos kihívásokat beépíteni.
PUZZ

A Puzz egy egyszerű, mégis motiváló alkalmazás, amelyben a tanulóknak együtt kell működniük, hogy a képcsempéket elforgatva helyreállítsák a teljes képet.
Kiválóan fejleszti a vizuális megfigyelőképességet, a térbeli tájékozódást és az együttműködési készséget – mindezt játékos formában, akár kisebb korosztály számára is.
CONSTELLO

A Constello alkalmazás célja, hogy a tanulók játékos formában gyakorolják a derékszögű koordinátarendszer használatát. A feladat: a csillagokat a megfelelő helyre kell elhelyezni a síkon. Ideális eszköz a térbeli gondolkodás és a matematikai kompetenciák fejlesztéséhez – látványos, motiváló környezetben.
ROAR

A Roar egy lendületes csapatjáték, ahol a cél az ellenfél kapujába juttatni a labdát. A játékosok nem futhatnak a labdával, csak passzolhatnak, így a csapatmunka és a stratégiai gondolkodás kerül előtérbe. Minden gól után egy különleges mini-játék következik, amely extra pontszerzési lehetőséget kínál, majd folytatódik az alapjáték.
ZOO

A Zoo játékban a gyermekek labdát dobnak a falra, amelyen minden találatra egy kisállat jelenik meg. Ha gyorsan újra eltalálják ugyanazt a célpontot, az állat növekedni kezd.
Egyszerű és élvezetes módja a szem-kéz koordináció, a figyelem és a célzás gyakorlásának már óvodás kortól.
LÜMI

A Lümi alkalmazással egyszerűen teremthet különleges hangulatot tanórai bemutatókhoz, iskolai rendezvényekhez vagy bulikhoz. Állítsa be a világítást tetszés szerint – akár „Disco” módra –, és kezdődhet is a program!