Kérdése van? +36-1-415-2010
A digitális tananyag külön értéke, hogy mind az eseményképeket, mind a hívóképeket külön is kivetítheti a tanító nagy alakban, a munkatankönyv feladatai (a Beszéd és olvasás munkafüzet interaktív feladatbankjához hasonlóan) interaktívvá váltak, illetve meg is hallgathatják a gyerekek a tanulandó betűhöz kapcsolódó fonémát és az irodalmi szövegeket is, színészi prozódiával és művészi előadásmóddal.
A kiegészítésre is kiválóan alkalmas taneszköz kiadónk új fejlesztésű, kompetencia alapú oktatási programjának és taneszközrendszerének elemeként készült. A taneszköz az anyanyelvi nevelés és az irodalmi műveltség alapjait a cselekvés, a felfedezés, a kreativitás és játék útján megismertető, komplex módon oktató, differenciálásra épülő modulok sorozatából áll. A modulszerűen építkező és papír alapon – szerkesztettsége okán – a tanító számára kétféle bejárási útvonalat is nyújtó taneszköz – a hozzá szervesen kapcsolódó Beszéd és olvasás feladatbankkal és Írás digitális taneszközzel együtt – egyszerre tűzi maga elé a tanulási (illetve részképességbeli) zavarok és olvasási nehézségek elkerülését, valamint a diszlexia-prevenciót és a kompetenciafejlesztést, egyszóval: felzárkóztató és tehetséggondozó jellegű egyszerre.
A digitális taneszköz a hangoztató-elemző-összetevő olvasástanítási mód¬szerre épül (beszédre késztető, játékos eseményképek és könnyen felismerhető, egyszerű hívóképek segítségével), a módszer eddigi tapasztalatait összegzi, fejleszti tovább és hozza magasabb szintézisbe. A szakértőgárda által kifejlesztett, a Meixner-módszerre alapozott speciális betűtanulási sorrend nemcsak a nyomtatott kisbetűk esetében veszi tekintetbe a homogén gátlás kialakulásának elkerülését, hanem a nyomtatott nagybetűk és az írott betűalakok esetében is. A taneszközt számtalan változatos, differenciálásra is alkalmas feladat, temérdek ötletes, kalandos színes kép gazdagítja. a kötetekbe szerkesztett versek, mondókák, mesék és hétköznapi ismeretközlő szövegek a tanulási motiváció felkeltése mellett arra is alkalmasak, hogy a gyerekek elkezdjék felfedezni az olvasás többféle célját és élethosszig tartó örömét.