- Újdonságok
- Akciók
- Pályázatok
- Ovibolt
- Fejlesztő eszközök
- Szenzoros eszközök
- Interaktív eszközök
- Védekezés a koronavírus ellen - érintés nélküli hőmérők
- Interaktív iskolai megoldások
- Okospadok
- Digitális tananyagok interaktív táblához és érintőképernyőhöz
- Kiterjesztett valóság (AR) taneszközök és szoftverek
- Alsó tagozat
- Természetismeret
- Földrajz
- Történelem
- Magyar nyelv és irodalom
- Idegen nyelv
- Matematika
- Fizika
- Kémia
- Szoftverek sajátos nevelési igényű (SNI) gyerekeknek
- Biológia
- Művészetek, ének-zene
- Tudomány és technika
- Informatika
- KRESZ, közlekedés
- Kompetenciafejlesztés
- Szakmai tárgyak szoftverei
- Stiefel digitális tananyagok (interaktív táblához)
- Stiefel Galéria CD-k (interaktív táblákhoz)
- Stiefel digitális iskolai atlaszok
- Stiefel digitális falitérképek
- Stiefel digitális tudáspróba
- Stiefel Stedy digitális tananyagok
- Multimédia labor
- STEM és STEAM
- Nyelvi labor
- ALF tesztkészítő szoftver
- Hangosítás
- Tanterem menedzsment
- Robotika, IKT eszközök (info-kommunikációs technológia)
- Oktató filmek, DVD-k
- Hagyományos vizuáltechnika
- Végkiárusítás! (bemutató eszközök, mintadarabok)
- Robotika
- Természettudományok
- Iskolai térképek, tablók
- Alsó tagozat
- Sportszerek
- Művészet és kultúra
- Iskolai bútor és tábla
- Kifutó termékek
Betűn innen, betűn túl... I/1. - interaktív tananyag
![]() |
-
A digitális tananyag külön értéke, hogy mind az eseményképeket, mind a hívóképeket külön is kivetítheti a tanító nagy alakban, a munkatankönyv feladatai (a Beszéd és olvasás munkafüzet interaktív feladatbankjához hasonlóan) interaktívvá váltak, illetve meg is hallgathatják a gyerekek a tanulandó betűhöz kapcsolódó fonémát és az irodalmi szövegeket is, színészi prozódiával és művészi előadásmóddal.
A kiegészítésre is kiválóan alkalmas taneszköz kiadónk új fejlesztésű, kompetencia alapú oktatási programjának és taneszközrendszerének elemeként készült. A taneszköz az anyanyelvi nevelés és az irodalmi műveltség alapjait a cselekvés, a felfedezés, a kreativitás és játék útján megismertető, komplex módon oktató, differenciálásra épülő modulok sorozatából áll. A modulszerűen építkező és papír alapon – szerkesztettsége okán – a tanító számára kétféle bejárási útvonalat is nyújtó taneszköz – a hozzá szervesen kapcsolódó Beszéd és olvasás feladatbankkal és Írás digitális taneszközzel együtt – egyszerre tűzi maga elé a tanulási (illetve részképességbeli) zavarok és olvasási nehézségek elkerülését, valamint a diszlexia-prevenciót és a kompetenciafejlesztést, egyszóval: felzárkóztató és tehetséggondozó jellegű egyszerre.
A digitális taneszköz a hangoztató-elemző-összetevő olvasástanítási mód¬szerre épül (beszédre késztető, játékos eseményképek és könnyen felismerhető, egyszerű hívóképek segítségével), a módszer eddigi tapasztalatait összegzi, fejleszti tovább és hozza magasabb szintézisbe. A szakértőgárda által kifejlesztett, a Meixner-módszerre alapozott speciális betűtanulási sorrend nemcsak a nyomtatott kisbetűk esetében veszi tekintetbe a homogén gátlás kialakulásának elkerülését, hanem a nyomtatott nagybetűk és az írott betűalakok esetében is. A taneszközt számtalan változatos, differenciálásra is alkalmas feladat, temérdek ötletes, kalandos színes kép gazdagítja. a kötetekbe szerkesztett versek, mondókák, mesék és hétköznapi ismeretközlő szövegek a tanulási motiváció felkeltése mellett arra is alkalmasak, hogy a gyerekek elkezdjék felfedezni az olvasás többféle célját és élethosszig tartó örömét.