- Újdonságok
- Akciók
- Pályázatok
- Ovibolt
- Fejlesztő eszközök
- Szenzoros eszközök
- Interaktív eszközök
- Védekezés a koronavírus ellen - érintés nélküli hőmérők
- Interaktív iskolai megoldások
- Okospadok
- Digitális tananyagok interaktív táblához és érintőképernyőhöz
- Kiterjesztett valóság (AR) taneszközök és szoftverek
- Alsó tagozat
- Természetismeret
- Földrajz
- Történelem
- Magyar nyelv és irodalom
- Idegen nyelv
- Matematika
- Fizika
- Kémia
- Szoftverek sajátos nevelési igényű (SNI) gyerekeknek
- Biológia
- Művészetek, ének-zene
- Tudomány és technika
- Informatika
- KRESZ, közlekedés
- Kompetenciafejlesztés
- Szakmai tárgyak szoftverei
- Stiefel digitális tananyagok (interaktív táblához)
- Stiefel Galéria CD-k (interaktív táblákhoz)
- Stiefel digitális iskolai atlaszok
- Stiefel digitális falitérképek
- Stiefel digitális tudáspróba
- Multimédia labor
- STEM és STEAM
- Nyelvi labor
- ALF tesztkészítő szoftver
- Hangosítás
- Tanterem menedzsment
- Robotika, IKT eszközök (info-kommunikációs technológia)
- Oktató filmek, DVD-k
- Hagyományos vizuáltechnika
- Végkiárusítás! (bemutató eszközök, mintadarabok)
- Robotika
- Természettudományok
- Iskolai térképek, tablók
- Alsó tagozat
- Sportszerek
- Művészet és kultúra
- Iskolai bútor és tábla
- Kifutó termékek
Kezdőbetűk – Szövegértés, szövegalkotás [Telepíthető változat]
![]() |
-
Segítséget kíván nyújtani a tanítóknak abban a felelősségteljes munkában, mellyel az iskolába lépő gyermekek tanulási szokásait megalapozzák. Az alapozó szakaszban az óvoda - iskola közötti zavartalan átmenetet, valamint a sikeres iskolai tanuláshoz szükséges képességek fejlesztését tartja szem előtt.
A több mint 190 hívóképet, 300-nál több hangot és 41 animációt tartalmazó CD mozgással összekapcsolható fejlesztőfeladatai segítik – többek között a testséma, téri orientáció, auditív és vizuális differenciáló képességek fejlesztését. Az olvasástanulás későbbi fázisához játékos olvasási feladatokat, rejtvényeket, gondolkodást és szövegértést fejlesztő feladatokat kínál. A feladatok az anyanyelvi tanuláshoz szükséges háttérképességek megalapozását is biztosítják, s így közvetlenül hatnak az olvasás és írás elsajátítására. A pedagógusok sokféleképpen, kreatív módon, saját osztályuk ismeretében, az ő igényeikhez igazítva állíthatják össze a feladatokat, animációkat, képanyagokat.
A program nem kíván az olvasástanításhoz konkrét feladatokat adni, hiszen rengeteg olvasástanítási metódus létezik, s azok mind más-más eszközrendszerrel, más betűtanítási sorrenddel, más hívóképpel stb. rendelkeznek. Ugyanakkor a leggyakrabban alkalmazott tananyagok hívóképei bekerültek a képtárba, így bármelyik tankönyvet használó tanító könnyen alkalmazhatja a CD-t, az általa választott olvasástanítási módszer kiegészítésére. A hang- és betűdifferenciálás erősítését szolgáló feladatok bármely módszernél alkalmazhatóak.
A digitális tananyag elrendezése témakörök szerint épül föl. Ez nem a haladási sorrendet jelenti, hiszen egy-egy témakör, fejlesztési terület a gyerekek fejlettségi szintjétől függően újra és újra előkerülhet a tanév során, de akár második osztályban is. A pedagógus saját osztályának ismeretében, az ő igényeikhez igazítva állíthatja össze, s használhatja az egyes feladatokat, animációkat, képanyagokat.
A tananyag a sikeres tanuláshoz szükséges részképességek fejlesztésében, és a szövegértés kezdeti fázisában nyújt segítséget a mindennapokhoz. A CD tartalma nem csak kész tananyag. A lehetőségek széles tárházát is kínálja a tanítóknak, amit kreatív módon, sokszor, sokféleképpen használhat fel, saját igényei szerint. Jól alkalmazható a differenciálásra és a kooperációra is.A CD tartalmaz képtárat, ahonnan több száz képet lehet előhívni, s tetszés szerint bármilyen feladatban szabadon alkalmazni. A hangtár anyaga, szintén külön is alkalmazható. Jól használható megfigyelésre, differenciálásra, emlékezetfejlesztésre.
A telepíthető változatban a képtár és a hanganyag letöltésén túl, az animációk is lementhetők, így a tanulóknak külön is kioszthatók.